כך תבחרו מיטה מעוצבת לחדר השינה שלכם

חדר השינה של ההורים הוא המקום האינטימי והפרטי שלהם, בו הם נמצאים לבדם, משוחחים ומבלים ביחד.

זו הסיבה שזוגות הורים רבים מקדישים לא מעט מחשבה וכסף בעיצוב חדר השינה שלהם ובבחירה מוקפדת של כל פריט ריהוט שייקח חלק בחדר.

בחירה של מיטה מעוצבת אינה בחירה פשוטה, שכן קיימים כיום דגמים וסוגים רבים של מיטות מעוצבות ולכן צריך להתחשב בכמה פרמטרים הקשורים בעיצוב החדר כולו.

יחד עם זאת – המיטה היא הרהיט החשוב ביותר ולא בכדי עיצוב של חדרי שינה רבים מבוסס על המיטה שאותה יבחרו בני הזוג.

מה הם מיטות מעוצבות

מיטות מעוצבות הן מיטות מיוחדות, כאלה שלא רואים בכל מקום וכאשר מסתכלים עליהן אי אפשר שלא לשים לב שיש להן ייחוד – הן יכולות להיות עשויות מחומרי גלם מיוחדים שלא מאפיינים בדרך כלל ייצור מיטות רגילות, הן יכולות להיות מעוטרות בסגנון מיוחד ומלא השראה, אולי כזה שבוצע בעבודת יד.

אנו נציין שמיטות מעוצבות אינן חייבות להיות בהכרח מיטות לחדר שינה. מיטות מעוצבות יכולות להיות גם מיטות נפתחות בעיצוב מיוחד או ספות יחיד נפתחות המתאימות לאורחים. החדר כולו יכול להיות מעוצב בסגנון ייחודי שלא נתקלים בו כל יום ובאופן כללי כשנכנסים אל החדר מרגישים באוויר תחושה של שימת לב לפרטים הקטנים ומתן מקום לרצונות מיוחדים וכמובן למקוריות, ייחוד ואפילו יוקרה.

נשאלת השאלה – איך באמת בוחרים מיטה מעוצבת שתשלים את המראה העיצובי של החדר כולו?

עיצוב חדר שינה עם מיטה מעוצבת

אם גם אתם רוצים חדר שינה מעוצב ומיוחד כדאי שתדעו על סמך אילו משתנים כדאי לבחור מיטות מעוצבות. מכיוון שהמבחר כיום גדול מאוד, כאשר אנו מקדישים את המחשבה ותשומת הלב לבחירה נכונה – קל יותר להבין מה יתאים לצרכים של כל אחד ואחד.

להלן כמה רעיונות למחשבה:

גודל המיטה – אמנם קיים סטנדרט של מידות אורך ורוחב, אך כיום ניתן להזמין מיטות בכל מידה שדרושה, רצויה או כזאת שתתאים למידותיו של חדר השינה.
חומרי גלם – אין עוררין על כך שעץ מלא הוא חומר הגלם המוביל כיום לייצור רהיטים מכל הסוגים. כיום ניתן לשלב בעץ המלא עיטורים שונים שייתנו מראה ייחודי למיטה.
התאמה לסגנון העיצובי של החדר – המיטה היא זו שבדרך כלל מהווה את הבסיס לעיצוב החדר ולכן כשבוחרים מיטה מעוצבת חשוב לוודא שפריטים נוספים יתאימו לה – ארון, שידות לילה, קומודה עם מראה ואפילו אהיל למנורה, תמונה או וילון.

על מה לחשוב כשבוחרים מיטה

כאמור, הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור הוא לא לחשוב על המיטה כרהיט אחד אלה על המכלול של הפריטים והרהיטים שיהיו ממוקמים סביבה בחדר השינה. כאשר לא תשכחו שלמרות גודלה של המיטה היא עדיין מהווה רק חלק מעיצוב החדר כולו – יהיה לכם קל יותר לבחור מיטה מעוצבת ומושלמת בדיוק עבורכם שללא ספק תעניק
לחדר את העיצוב המיוחד שלו.

כנסו לצפייה – מיטות וחצי מבית סליפ אין

עדכנו אותי כשיש מלאי

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
X
סל קניות
מבצעים חמים