סליפ IN – מזרונים, מיטות, חדרי שינה ועוד
 
להזמנות חייגו: 03-9410060
מענה טלפוני מ8:00 עד 22:00
 
 
 
4
12 חוות דעת
 
 
קטגוריה
מחיר
-
 
 
 
 
 
 

תקנון

תקנון רשת סליפ IN

  1. סליפ IN משמשת כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים באינטרנט.
  2. הקנייה מותרת לבני 18 ומעלה, בעלי דואר אלקטרוני וכתובת מגורים, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
  3. תנאי לעסקה הוא אישורו של בעל הכרטיס ואישור חברת כרטיסי האשראי לישראל.
  4. התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות לכל דבר ועניין, על כל רכישה שתתבצע בינך לבין החנות.
  5. הנכם מתבקשים לעיין ולקרוא תקנון זה במלואו , כתנאי מוקדם להתקשרות בין שני הצדדים.
  6. רכישת המוצר ו/או הפריטים המוצעים למכירה, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.
  7. עבור כל מוצר המוצע למכירה מוצג דף המכירה, הכולל את שם המוצר או מחירו.
  8. פרטים מלאים על כל מוצר ניתן לראות באמצעות פתיחת שורת המוצר בדף המכירה.
  9. החנות מציגה רשימת מוצרים אודות המוצר המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש.
  10. במכירת מוצר יכול המשתתף למסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות, או בהתקשרות לחנות.
  11. השלמת תהליך המכירה מותנית באישור חברת האשראי בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף.
  12. לאחר השלמת תהליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא ויקליד את הפרטים הבאים: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון , מספר כרטיס אשראי, מספר תשלומים וכדומה.
  13. לאחר מסירת כל הפרטים, תהליך זה מהווה תנאי מוקדם לביצוע העסקה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
  14. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי של הלקוח מול חברת האשראי, ואם העסקה אושרה ההזמנה תצא לפועל.
  15. חיוב הפעולה בגין עלות המוצר שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העסקה על-ידי חברות האשראי.
  16. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראיה לנכונות הפעולה מצד הלקוח.
  17. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית חמורה, והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  18. במקרה שהעסקה לא תאושר על-ידי חברות כרטיסי האשראי, יקבל הלקוח הודעה טלפונית מהחנות לצורך הסדרת אישור מול חברות האשראי .
  19. החנות ובתי העסק יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, תעודת אחריות, זמן אספקה וכדומה.
  20. ביטולי עיסקה יבוצעו על פי חוק הגנת הצרכן 1981.
  21. סמכות שיפוט על פי סעיפי תקנון זה יכולו דיני מדינת ישראל ,סמכות השיפוט ינתן לבתי המשפט בראשון לציון.
  22. הגנת פרטיות החברה לא תפגע בפרטיות הלקוח ותפעל בהתאם להוראות הגנת הפרטיות התשמא 1981.
  23. דף התשלום מאובטח בתקן PCI DSS.

אספקת המוצרים

  1. המוצרים יסופקו לפי זמן האספקה שמצוין בהזמנה.
  2. המשלוח יבוצע באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח.
  3. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר בהתאם לתנאי האספקה הרשומים בהזמנה.
  4. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע, שביתה אצל ספקים או מחסור בחומרי גלם במלאי, סחורות הדרושות לייצור ו/או הובלת המוצרים, וכל סיבה שאינה בשליטת החברה.
  5. באזורים הרגישים מבחינה ביטחונית, הספק יהיה רשאי לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל, וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
  6. זמני אספקת המוצרים הם ימי עבודה, ולא כוללים שבתות וחגים.
  7. לא ניתן לקחת את המוצר באופן עצמאי, ובמידה והחנות נתנה אישור לכך הלקוח ייקח על עצמו את כל האחריות על הובלת המוצר.

דמי משלוח

  1. דמי המשלוח,ישולמו על ידי הלקוח במועד ההזמנה,תלוי בסוג המוצר ומיקומו של הלקוח, וזאת על פי מחירון הובלות של ביג סליפר בע"מ.
  2. הלקוח יכול לאסוף את המוצר ישירות מהספק, וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
  3. במקרה של איסוף המוצר על ידי הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח, וההובלה תהיה על אחריותו המלאה.

30 לילות ניסיון

במידה והלקוח ירצה לבטל את העסקה בפרק זמן של עד 14 ימים מקבלת המוצר, הוא יכול לעשות זאת, בהתאם למפורט בפרק ביטול עסקה.
ביטול עסקה או החלפת מזרן, יעשו לפי ההוראות הבאות:
  1. במידה והלקוח ירצה להחליף את המזרן שרכש (מידות סטנדרטיות בלבד, 140/190 ) למזרן אחר המשתתף במבצע, יוכל לעשות זאת, בתנאי שהמזרן באריזתו המקורית, (אריזת ניילון אוריגינלית שלא נפתחה בשום שלב).
  2. במידת הצורך יחויב/יזוכה הלקוח בהפרש למחיר המזרן החדש שבחר, הלקוח יחויב בעלות ההובלה הנוספת של החזרת המזרןהישן וקבלת המזרן החדש בלבד. כמו כן, הלקוח יוכל לפנות לסליפ IN ולבקש החזרת המזרן ולקבל תמורתו חזרה בניכוי הסכומים הבאים:

ביטול עסקה

  1. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר,באריזתו המקורית,ובתנאי שלא נעשה בו שימוש.
  2. יש לשלוח פקס למספר , ישירות למחלקת שירות הלקוחות של סליפ IN.
  3. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם וללא פגם מכל סוג שהוא. החברה רשאית לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצרים.
  4. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק או בין המוצר שהוזמן לפרטים שצוינו במסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מהמחיר הכולל של המוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. החזרת המוצר תיעשה על חשבון הצרכן.
  5. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה לא ייגבו דמי ביטול. החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.
  6. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו או הוזמנו,במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה,צבע,גודל,או מוצר שהוזמן לפי בקשת הלקוח, או נפתח והורכב בבית הלקוח.
  7. החברה רשאית לתבוע את הצרכן ב 50 אחוז מערכו בשל ירידה משמעותית בערך המוצר, במקרים של החזרת מוצרים אשר פורקו והורכבו.
  8. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה, ולהשיב את הכסף ששילמו הצרכנים במקרים הבאים:
  • נפלה טעות במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
  • אם יתגלה כי ארעה תקלה או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
  • במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  • במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר החברה.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה של הלקוח.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראיים ולא יישאו בכל נזק ישיר או עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

שירות לקוחות

בכל כל בעיה או שאלה לגבי המוצר או זמן אספקתו ניתן להתקשר לשירות הלקוחות הטלפוני שלנו במספר 03-9510688. שעות פעילות: ימים א' – ה' 12:00 - 18:00.

  • התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד. תיתכן סטייה בגווני הבדים עקב מחסור במלאי הספק.
  • החנות אחראית למידע המפורסם באתר שלה בלבד, ולא לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
  • החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר.
  • הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
  • אין להעתיק, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במוצרים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

זמני אספקה

21 ימי עסקים

סמכות שיפוט

בית המשפט לתביעות קטנות, רחוב ישראל גלילי, ראשון לציון

אבטחת האתר

דף התשלום מאובטח בתקן PCI DSS